czwartek, 30 października 2014

Zapachowa mania- moje perfumy

Witam.
Dziś coś innego a mianowicie zapachy :)
Od razu przejdę do rzeczy, żeby nie przedłużać :)

1) Perfumy na co dzień:

Avon Far Away
Piękny, kobiecy zapach. Utrzymuje się na skórze cały dzień a na ubraniach pachnie jeszcze do następnego prania! Wystarczą dwa psiknięcia i otula nas cudna woń :) 

C-THRU Charming
Świeży, dziewczęcy zapach. Lubię go o każdej porze roku. Jest to moja druga buteleczka. Pierwszą kupiłam w Rossmanie a tą w biedronce i stwierdzam, że w biedronce nawet perfumy są gorszej jakości...

2) Od święta :)

Nie wiem, czy też tak macie, ale ja droższe perfumy odkładam na szczególne okazje a potem stoją :P Przechowuje je w ciemnym miejscu i w pudełkach, więc nie powinno się nic niepokojącego z nimi dziać.

Mexx Woman
Świeży zapach, bardziej na lato, ale ja nigdy nie zwracam na to uwagi. Miałam podróbkę z FM i pachnie identycznie, więc jeśli nie chcecie wydawać tyle kasy na oryginał, ten z FM pachnie identycznie :)

Elizabeth Arden- Arden Beauty
Jest to moja świeżynka. Moja mama kupiła go na promocji w Rossmanie. Kobiecy, bardzo specyficzny. Pewnie nie każdemu się spodoba. Ja osobiście mam różnorodne gusta co do perfum. Bardzo długo utrzymuje się na skórze, "przesiąkają" nim wszystkie pomieszczenia, w których siedzimy :)

Carolina Herrera 212 SEXY
Jak sama nazwa mówi- SEXY! Również bardzo specyficzny. Mnie spodobał się u kuzynki i stwierdziłam, że kupię sobie tester, który jest 3 razy tańszy... Lubię go, na każdą okazję :) Nie jestem przekonana co do jego trwałości, albo to ja już później go nie czuję ... :P

Rihanna Rebelle Fleur
MOJA WISIENKA NA TORCIE! Uwielbiam te perfumy! Kobiece, zmysłowe, utrzymują się cały dzień a nawet dłużej. Dość ciężki, ale cudowny.
Wersję 30 ml kupiłam jak nie zdałam chyba drugiego egzaminu na prawko, jako pocieszenie... przepłaciłam :) Tester kosztuje około 70 zł za 100 ml. WARTO :)

Ok koniec na dziś. Dajcie znać, czego Wy używacie najchętniej :)
Pozdrawiam
Kinga



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz