sobota, 25 października 2014

Rozgrzewająca owsianka na jesienne poranki

Hej, dzisiaj znowu kulinarnie i oczywiście jak zawsze zdrowo :) Wczoraj wieczorem zastanawiałam się co zjeść dzisiaj na śniadanie. Nie wiem czy wy też tak macie, ale ja zawsze jak kładę się spać to zastanawiam się co przygotuję sobie na poranny posiłek :) Z racji tego że w domu miałam jeszcze jabłka postanowiłam je jakoś wykorzystać. I wpadłam na pomysł aby dodać je do owsianki. Kiedyś wrzuciłam do owsianki pokrojone kawałki jabłka, ale szczerze połączenie było fatalne. Pomyślałam sobie .. a może by je zetrzeć na tarce i dodać ? I pomysł okazał się przepyszny ! :) 


Składniki:
- szklanka mleka
- pół szklanki płatków owsianych górskich
- jedno małe jabłko
- wiórki kokosowe
- dowolne dodatki ( w moim przypadku są to pestki słonecznika i rodzynki)

Do garnka wlewamy mleko i gotujemy. Gdy mleko zacznie się gotować dodajemy płatki owsiane a chwile potem starte na tarce jabłko. Gotujemy jeszcze tak przez chwile i dodajemy wiórki kokosowe. Całość przelewamy do miseczki i dodajemy nasze ulubione składniki. Ja postawiłam na pestki słonecznika i rodzynki :) Całość smakuje przepysznie ! Idealne śniadanko na chłodne poranki :) Taki posiłek dostarczy nam energii na cały poranek. I jest o wiele zdrowszy niż zapychające drożdżówki. 


A co do pogody .. to nie pamiętam kiedy wyciągałam w październiku z szafy zimową kurtkę .. 

Pozdrawiam Was cieplutko,
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz