wtorek, 28 października 2014

Ulubieńcy października- kolorówka

Hej!
Dzisiaj mam dla Was ulubieńców października a mianowicie produkty, które gościły u mnie przez cały październik :)
Od razu przejdę do rzeczy...

Moim pierwszym ukochanym produktem jest wymarzona pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet. Cena mnie przerażała, ale kiedy zobaczyłam cenę 28 zł w drogerii ezebra.pl stwierdziłam, że jak nie teraz to kiedy? :) Ja posiadam w kolorze 07 Nude ist (czaję się jeszcze na Grand Cru)

Plusy:
*Mega trwałość
*Piękny kolor   
*Minimalnie wysusza usta, w porównaniu do innych produktów matowych
*Piękne, matowe wykończenie


Minusy:
*Cena regularna ok. 50 zł
* Zapach drażniący mój nos


Ogólnie jestem baaaaardzo zadowolona i mogę z czystym sumieniem polecić.


Drugim produktem wartym uwagi jest paletka neutralnych cieni do powiek marki GOSH. Jest przeze mnie maltretowana praktycznie codziennie (dlatego tak wygląda), ponieważ mam wszystko, co jest mi potrzebne do dziennego makijażu w jednym i nie muszę buszować po paletach o 5 rano :)



Piękne satynowe wykończenie. Możemy wykonać nią każdy makijaż. Cienie nie znikają przy blendowaniu. Ja bardzo ją lubię. Kupiłam ją na promocji w Hebe, kiedy było -40% na markę Gosh i zapłaciłam około 25 zł.


Kolejny produkt, właściwie przyrząd do nakładania "szpachli" na twarz :) Mam na myśli gąbeczkę do nakładania podkładu firmy Ebelin, którą kupiłam podczas wycieczki w Niemczech. Na początku nie byłam przekonana do jej używania, ale od kiedy zaczęłam, nie używam niczego innego. Pędzel zostawia smugi a gąbeczka jest świetna. Wydaje mi się, że jej używanie wpływa na trwałość makijażu. Podkład tak szybko się nie ściera. Po około 2 miesiącach używania nie ma żadnych pęknięć, dobrze się ją myje. Jest super :) Kosztowała zaledwie około 10 zł :)


Miałyście któryś z tych produktów?

Pozdrawiam
Kinga :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz