sobota, 22 listopada 2014

Omlet z rana jak śmietana ! :)

Hej ! Zapewne wiele z nas uwielbia omlety w każdej postaci. Ja oprócz wersji na słodko za którą przepadam, serwuję sobie wersję bardziej wytrawną. Posiłek idealnie nadaje się na śniadanie, obiad lub kolację. Aby danie było jeszcze zdrowsze, dodałam odrobinę siemienia lnianego. Oczywiście składnik ten można całkowicie pominąć, lecz ja uwielbiam go dodawać do większości potraw. A jak przyrządzić taki omlecik ? Nic prostszego !


Potrzebujemy:
- 2 jajka
- niewielką ilość posiekanej cebuli
- siemię lniane
- sól, pieprz
- odrobinę oleju kokosowego
- jakiekolwiek warzywa :) ja postawiłam na pomidorki

Myślę, że wykonanie omletu nie jest sprawą skomplikowaną. Pierw smażymy cebulkę. Następnie wlewamy roztrzepane jajka wraz z ziarnami. Wcześniej oczywiście doprawiamy odpowiednią ilością soli i pieprzu. Wszystko dusimy na patelni pod pokrywą, aż zrobi nam się złocisty omlet :) Na wierzch dodajemy ulubione warzywa. I gotowe !


Zapewniam Was że omlet smakuję wyśmienicie !

A Wy jakie preferujecie omlety? 
Na słodko, czy na słono ? 
Pozdrawiam, Paulina 

1 komentarz:

  1. Ostatnio właśnie sobie serwowałam na śniadanie :) no może z troszkę innym składem, ale jest to fajne rozwiązanie dające dużo energii :)

    OdpowiedzUsuń