poniedziałek, 1 września 2014

Wyznanie kosmetykoholiczki, czyli promocja w Hebe- Catrice Made to Stay

Hej!
Dzisiaj wybrałam się do Hebe po maskę do włosów i zauważyłam promocję na stoisku Catrice. Wszystkie produkty, które będą wycofane z szaf Catrice są oznaczone żółtą naklejką z ceną... 7,99!
Widziałam np. paletkę cieni przecenioną z 20,99 na 7,99, więc biegiem do Hebe! :)

Ja zrobiłam skromne zakupy, bo z kolorówki kupiłam tylko pomadkę.

(Na paznokciach Essie Watermelon)
Ciekawe, czy będzie "siedziała" na ustach 8 godzin. Jak przetestuję jej trwałość, dam znać ;)

Konsystencja jest bardzo klejąca. Pomadka nie kryje bardzo mocno, ale jest to wystarczające krycie.

(Catrice Made to Stay kolor 040 Let's Red Loud")

Aplikator i konsystencja jest bardzo podobna do pomadek z Rimmela Apocalips. Ja mam Apocalips w kolorze 501 Stellar.

(Apocalips po lewej, Catrice po prawej)
(Catrice na górze, Rimmel na dole)

Jak widać Apocalips jest bardziej kryjąca.

A co Wy o nich sądzicie? Ja bardzo lubię takie soczyste kolorki :)

Poza pomadką kupiłam dwie maski do włosów, każda po 5,99.

Na razie powiem Wam tyle, że pięknie pachną :)

Dziękuję za uwagę,
Kinga :)


2 komentarze:

  1. Tanio kupiłaś te maski :) ja też lubię soczyste kolory pomadek, ale wydaje mi się że nie wyglądam w takich zbyt korzystnie. Może dlatego, że mam dość wąskie usta.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko co czekoladowe musi być dobre ! :)

    OdpowiedzUsuń