poniedziałek, 15 września 2014

Śniadanie mistrzów Pauliny ! Owsianka

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jedno z moich ulubionych śniadań... a mowa o owsiance :)
Dla mnie jest ona posiłkiem dającym dużo energii, a przede wszystkim jest syta :) Jeśli chodzi o mnie lubię urozmaicone śniadania. Zwykła bułka z serem czy wędliną jest dla mnie zbyt nudna. Uwielbiam zjeść ,, kolorowo" :)
 Swoją owsiankę wykonuję przeważnie z niecałej szklanki płatków owsianych, i zalewam niecałym kubkiem gorącego mleka. Lubię też opcję na zimno, ale wtedy płatki owsiane zalewam zimnym mlekiem dzień wcześniej. 
Do owsianki dodaję co tylko mam w domu. Zaczynając od rodzynek, kończąc na wiórkach kokosowych. Uwielbiam jej połączenie z owocami.. malinami, bananami, truskawkami, kiwi lub startym jabłkiem. Pycha ! 

Moje przykładowe owsianki
 
Owsianka z malinami


Owsianka z bananem i rodzynkami

Owsianka z bananem i płatkami kukurydzianymi

Owsianka z kiwi i rodzynkami

Owsianka z borówkami, rodzynkami i wiórkami kokosowymi

Tu zdjęcie przed zalaniem mleka :) Owsianka z kiwi i borówkami

Jak widać ja łącze owsiankę z czym popadnie :) Lubie eksperymentować i poznawać nowe smaki. Dla mnie śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Dalej nie mogę zrozumieć ludzi, którzy go omijają lub zaspokajają się z rana tylko kawą.. Ja nie wyjdę z domu bez zjedzenia konkretnego śniadania :)

A Wy lubicie owsianki? 
Jakie są wasze zwariowane połączenia?
Pozdrawiam, Paulina

7 komentarzy:

  1. Ze świeżymi owocami...pycha :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jutro jem ze świeżymi malinami :) mamy swoje, więc tym bardziej będzie mi smakować. Do owsianki bardzo często wrzucam suszoną żurawinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żurawiną jeszcze nie próbowałam :) Ale przypuszczam ,że połączenie jest obłędne !

      Usuń
  3. Fuj owsianka! Nie cierpie tego mdłego smaku. Kinga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniaam, pycha ! Uwielbiam owsianki.

    OdpowiedzUsuń