sobota, 6 września 2014

Prosty makijaż paletką Makeup Revolution Eyes Like Angels

W internecie aż roi się od produktów marki Makeup Revolution ! Nic dziwnego bo kosmetyki z tej firmy są przecudowne :) Z niecierpliwieniem czekałam aż paletka Mekup Revolution Eyes Like Angels pojawi się w internetowych drogeriach. Gdy już nadszedł ten moment .. musiała trafić do mojego koszyka ! Dzisiaj chcę wam przedstawić makijaż który wykonałam dosłownie za pomocą 3 cieni z tej paletki. Zależało mi na szybkim i bardzo delikatnie wyglądającym makijażu. Czy osiągnęłam ten efekt ? Oceńcie sami :) 

Paletkę można zakupić na różnych stronach internetowych. Ja osobiście zamawiałam z drogerii ekobieca.pl i od dziś jest to moja ulubiony sklep ! Szybka wysyłka, cudowne gratisy ! Polecam ! 

 Powyżej możecie zobaczyć jakie paletka posiada cudowne odcienie. Zaczynając od niezastąpionych ,, nudziaków" kończąc na żywszych kolorkach. Makijaż z tą paletką można wykonać dosłownie na każdą okazję. Ja akurat wybierałam się do pracy:) 

A poniżej efekty mojej pracy:

Niestety jak pewnie większość kobiet posiadam pewnie niedoskonałości w okolicy żuchwy .. Jest to moja zmora,ale staram się z tym walczyć..Zaczynając od maści ichtiolowych kończąc na pastach cynkowych. Może macie jakiś sprawdzony produkt na takie miejscowe wypryski? Byłabym wdzięczna za pomoc :)


Myślę, że uzyskałam efekt lekkiego i delikatnego makijażu,
jak sądzicie? :)

Użyte kosmetyki:
- Podkład- Catrice, BB Allround Foundation 6 in 1 (020 Rosy Beige)
- Korektor- Catrice, camouflage cream (020 Light Beige)
-Brwi- Zestaw do stylizacji Catrice, Eyebrow Set
-Eyeliner- Miss Sporty Cat's Eyes
-Rzęsy- Lovely Curling Pump Up mascara
-Puder- Miss Sporty So Clear Powder 001 Transparent
-Róż- MUA Mosaic Bronzer
-Usta- Eveline Cosmetics (609)

Użyte pędzle:
- DM Beautyblender
-Pędzelek skośny do brwi
-Hakuro H70
-Hakuro H78
-MUA E3
-Pędzelek do nakładania cieni ,,for your Beauty"
- Pędzel skośny do nakładania różu ,,for your Beauty"
- Pędzel do pudru


Ściskam, Paulina
-

1 komentarz: