piątek, 22 sierpnia 2014

Moja pielęgnacja włosów | Paulina |

Włosy są atutem każdej kobiety, a dążenie do ich idealnej kondycji wymaga dużo poświęceń. W moim przypadku włosy są dla mnie ,, rzeczą" o którą staram się dbać najbardziej. Przed kilka lat rozjaśniałam włosy przez co były bardzo wykruszone i wysuszone. Od ponad roku nie farbuję ich i staram się idealnie je pielęgnować . Ciągle kusi mnie żeby pofarbować włosy, ponieważ dobrze czułam się w blondzie, ale wiem że nie odbije to się dobrze na ich kondycji.. Dlatego zrobiłam sobie przerwę i dziwię się, że tak długo wytrzymałam :) Na poniższym zdjęciu dokładnie widać roczny odrost .. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie wygląda to rewelacyjnie.. Zdjęcie troszkę przekłamuję kolor.. w rzeczywistości odrost jest ciut jaśniejszy :)


A teraz przedstawie Wam kosmetyki, którymi pielęgnuje moje włosy.

Tak się prezentuję cała kolekcja:

1. Szampon do włosów Garnier Fructis Goodbye Damage - szampony zmieniam co chwilę. Wiem, że to nie dobre dla włosów ale chcę spróbować każdego z osobna :) O tym szamponie muszę powiedzieć że dotychczas spisuję się świetnie.. nie obciąża włosów, nie wysusza, idealnie zmywa olej i pięknie pachnie :) Skuszę się na pewno na odżywkę z tej serii :)  Koszt ok. 12 zł, Rossmann


2. Isana Hair- Termoochronny spray do włosów- używam do sporadycznie z racji tego, że staram się nie suszyć włosów i nie prostować. Bardzo ładnie pachnie i nie skleja włosów. Jest bardzo wydajny i za taką cenę myślę, że warto w niego zainwestować :) Koszt ok. 7 zł, Rossmann


3. Joanna, Naturia, Odżywka z miodem i cytryną do włosów farbowanych, suchych i zniszczonych- mimo iż nie mam farbowanych włosów, chciałam spróbować czegoś co nie wymaga spłukiwania. Na początku obawiałam się, że produkt ten będzie przetłuszczał moje włosy.. lecz pozytywnie się rozczarowałam :) Idealnie nawilża, wygładza i sprawia, że włosy się nie puszą. Jestem cichej myśli że odrobinę rozjaśni moje włosy :) A cena ? Śmieszna 3,90 zł, Osiedlowa drogeria.


4. Kallos, Keratin, Maska keratynowa z proteinami mleka - maska uwielbiana przez większość włosomaniaczek... Nie mogę powiedzieć o niej złego słowa bo na prawdę jest rewelacyjna, lecz z jednej strony już mi się ,,przejadła " .. :) Używam jej systematycznie, a ona jakby nie miała końca :) Włosy po niej są miękkie, lecz leciutko się puszą ( bynajmniej u mnie). Koszt ok. 10 zł , Hebe


5 . Balea, Odżywka do włosów Mango i Aloes- jednym słowem rewelacja ! Pięknie pachnie i odżywia włosy. Jedyny minus moje przyznać konsystencji, gdyż dla mnie jest ona za rzadka. Kupiłam ją w osiedlowej drogerii z niemiecką chemią, lecz Kinga ma tego sporo więcej ( szczęściara miała okazję odwiedzić DM :), zapewne niebawem pokaże Wam swoje łupy. Koszt 6zł. 


 6. Drożdżowa maseczka do włosów, Receptury Babuszki Agafii- mój nowy nabytek ! Zawsze chciałam ją mieć, a gdy zobaczyłam ją na Jarmarku Dominikańskim musiała być moja. Na razie nie mogę o niej dużo powiedzieć, ponieważ użyłam ją dopiero 2 razy, ale włosy są po niej bardzo gładkie. Minusem jak w przypadku Baleii jest jej konsystencja.. dla mnie za rzadka. Uwiódł mnie jej zapach, lecz dla innych może okazać się niewypałem :) Koszt. 15-20 zł , drogerie internetowe (  polecam triny.pl) .


  7. Vatika Olejek kokosowy do włosów-niezastąpiony ... :) obowiązkowy w mojej pielęgnacji. Najczęściej mieszam go z olejkiem migdałowym na suche włosy i trzymam ok 2h. Próbowałam zostawić go na całą noc, lecz po umyciu moje włosy wydawały się przeciążone .. 2 h wystarczy :) Plusem jest kokosowy zapach ! Ja uwielbiam kokos :) Koszt ok.15 zł, drogerie internetowe ( triny.pl)


8. Amande, Olejek migdałowy- nie mam co do niego zastrzeżeń :) W połączeniu z olejkiem kokosowym daje super efekt, lecz nałożony sam już nie daje takiego rezultatu ..   włosy się plączą i się puszą. W duecie jak najbardziej na tak ! Koszt ok 12 zł, sklep zielarski


9. Isana, Maska z proteinami pszenicy-  skusiłam się na nią ze względu na promocję, lecz nie zrobiła na mnie aż takiego szału .. Zachowuje się jak każda maska, lecz nie daje efektu wow.. Skończę ją, lecz nie wrócę do niej. Koszt ok. 7 zł, Rossmann


10. Isana, Olejek do włosów- stosuję go tylko i wyłącznie na końcówki włosów i w tym przypadku sprawdza się świetnie :) Wygładza, nawilża i przyjemnie pachnie :) Nic dodać nic ująć :) Koszt ok. 15 zł, Rossmann


11. Green Pharmacy, Olejek łopianowy z czerwoną papryką- to już moja kolejna buteleczka tego cudeńka i nie zamierzam z niego zrezygnować :) Dzięki niemu na mojej głowie pojawiło się mnóstwo baby hair i w znacznym stopniu przyczynił się do porostu włosów :) Uwielbiam ! Koszt ok.7 zł, Rossmann


12. Taft, suchy szampon - jeden z ostatnich nabytków. Nigdy nie miałam do czynienia z tego rodzaju produktami. Dała mi go siostra ponieważ dostała w gratisie. Użyłam go raz i muszę powiedzieć, że chyba przekonam się do suchych szamponów. Dobrze się rozpyla i nie skleja włosów :) Daje radę :) Koszt ok. 18 zł, Rossmann


13. Sesa, olejek do włosów- najlepsze na sam koniec :) Skusiłam się na niego po przeczytaniu bardzo pozytywnych opinii na jego temat. W moim przypadku przede wszystkim przyczynił się do zwiększenia objętości włosów :) Jego ziołowy zapach może okazać się dla innych nieprzyjemny, lecz ja go uwielbiam :) Produkt jest bardzo wydajny :) Cudo ! Koszt ok.25 zł, drogerie internetowe ( triny.pl)


Mam nadzieję, że wyhoduję piękne i zdrowe włosy.
A jakie są wasze ulubione produkty do pielęgnacji włosów? 
Może macie jakieś sposoby na szybszy porost włosów? 

Pozdrawiam, Paulina :)




2 komentarze:

  1. O mamciu sporo tego używasz ! Ja używam tylko olei ;D No i szampon + odzywka :D Czasami jakas maska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś było tego znacznie więcej :) teraz troszkę ograniczyłam :)

      Usuń